Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادرید علیه مادرید؛ جدال تماشایی شاگردان سیمئونه و زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید و اتلتیکو مادرید
رئال مادرید و اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در حالی امشب برابر اتلتکیو مادرید به میدان می‌رود که شاگردان زیدان از 19 اکتبر تاکنون شکست نخورده‌اند و از شرایط خوبی در لالیگا برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار نهایی سوپرجام اسپانیا امشب در حالی برگزار می‌شود که برخلاف سال‌های گذشته و رسم معمول این مسابقات هیچ‌کدام از دو قهرمان لیگ و جام حذفی در این دیدار حضور ندارند و تیم‌های دوم و سوم لالیگا در فصل قبل این مسابقه را در عربستان برگزار می‌کنند. این تورنمنت از امسال با روش جدید و با حضور چهار تیم برگزار می‌شود که در دیدارهای نیمه‌نهایی، تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با برتری برابر والنسیا و بارسلونا راهی دیدار نهایی شدند تا دربی مادرید این بار کیلومترها دور از این شهر و در سوپرجام برگزار شود.

رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دربی مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا؛ نبرد سخت برای به چنگ‌آوردن اولین جام فصل

رئال مادرید چهارشنبه شب و در دومین دیدار خود در سال 2020 با نتیجه 3 بر یک از سد والنسیا گذشت تا فینالیست این رقابت‌ها شود. اکنون شاگردان زیدان این فرصت را دارند تا نخستین جام خود در این فصل را کسب کنند. البته قطعا این جام برای رئالی‌ها اصلا هدف اصلی نیست اما کمک می‌کند با روحیه‌ای بهتر برای موفقیت در لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان، فصل را ادامه دهند. آنها تاکنون 10 بار فاتح این جام شده‌اند که آخرین مورد آن در سال 2017 بوده است.

این سوی خط اما اتلتیکوی با انگیزه نیز در دیداری جذاب و پرحاشیه توانست بارسلونا را 3 بر 2 شکست دهد تا به فینال برسد. هرچند این فصل برای شاگردان سیمئونه فصل دشواری بود است. چند مورد مصدومیت باعث شد تا از کورس رقابت با بارسا و رئال در صدر جدول کمی عقب بماند اما در هفته‌های اخیر اوضاع کاملا فرق کرده است. بازگشت ژوائو فلیکس از مصدومیت، به این تیم انگیزه بیشتر داده و هر پنج بازی گذشته خود در رقابت‌های مختلف را با برد پشت سر گذاشته و با آمادگی خوبی به مصاف همشهری خود می‌رود. اتلتیکو تنها دو بار فاتح سوپرجام اسپانیا شده و ‌انگیزه‌های زیادی برای دیدار امشب دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала