Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان یک عشق طولانی؛ حتا خود مسی هم تعجب کرده است!

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی و سابق بارسلونا از شکست قراردادش با این تیم شوکه شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، خروخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی روز گذشته برای تمیدد قرارداد پسرش با بارسلونا وارد این شهر شد.

El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
واکنش لاپورتا به حضور احتمالی مسی در پی‌اس‌جی

در حالی که انتظار می رفت بعد از حواشی گوناگون در مورد آینده لیونل مسی، این فوق ستاره در روزهای آینده قرارداد خود با بارسلونا را تمدید کند، باشگاه بارسلونا شب گذشته در خبری غافل گیر کننده اعلام کرد، این بازیکن از جمع آبی و اناری ها جدا خواهد شد.

طبق برنامه، همه چیز برای تمدید قرارداد آماده بوده و ستاره آرجنتینی هم در انتظار امضای قرارداد بوده است؛ اما بارسلونا با توجه به قوانین و ساختار لالیگا، قادر به این کار نبوده است. از همین‌رو، قراردادی انجام نشد و مسی پس از 17 سال از این باشگاه جدا شد.

لیونل مسی که همه موضوعات را زیر نظر داشت و در انتظار امضای قرارداد بود، از این اتفاق شوکه و شگفت‌زده شده است. اگر بارسا با آن طرح موافقت می‌کرد مبلغی را دریافت می‌کرد که ثبت قرارداد مسی را مجاز می‌کرد اما لاپورتا این کار را ضرری برای 50 سال آینده باشگاه عنوان کرده است.

لاپورتا تایید کرد که توافق با مسی کم و بیش به این شکل بود که مسی دو سال بازی می کرد، اما پنج سال دستمزد می گرفت. لالیگا اما این روش دور زدن FFP را برای فصل 22-2021 نپذیرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала