Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش ویژه؛ چهار گزینه سرمربیگری منچستریونایتد مشخص شدند

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
4 گزینه سرمربیگری منچستریونایتد مشخص شدندچهار گزینه برای جانشینی اوله گونار سولسشر مشخص شده‌اند، هرچند این سرمربی حداقل در سه بازی آینده سرمربی منچستریونایتد خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک،  نتایج ضعیف اوله گونار سولسشر به خصوص شکست اخیر خانگی 5 بر صفر مقابل لیورپول باعث شده تا او در آستانه برکناری از سرمربیگری منچستریونایتد قرار بگیرد.
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
سکوت عجیب منچستر یونایتد در مورد آیندۀ سولسشر
اگرچه بیانیه باشگاه منچستریونایتد از سرمربی نروژی در سه بازی آینده حمایت کرد و او در دیدارهای حساس مقابل تاتنهام و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت می‌نشیند.
در همین رابطه، نشریه «سان» فاش کرد زین‌الدین زیدان، آنتونیو کونته، اریک تن هاگ و برندن راجرز به‌عنوان جانشین اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد شناخته می‌شوند.
زین‌الدین زیدان
از لحاظ مهره منچستریونایتد چیزی کم ندارد، ولی از لحاظ تاکتیکی مشکلاتی هست که شاید یک مربی کاریزماتیک بتواند آن را حل کند. شرایط فعلی یونایتد را می‌توان با رئال‌مادریدِ بنیتس مقایسه کرد و به همین دلیل می‌توان گفت زین‌الدین زیدان هم گزینه خوبی برای شیاطین‌سرخ خواهد بود.
زیزو تیمی که شروع ضعیفی داشت را تحویل گرفت و 3 مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد. حضور او می‌تواند باعث بهبود عملکرد ستاره‌هایی مثل رونالدو، پوگبا و واران هم شود. اگرچه رسانه‌ها اعتقاد دارند زیدان چشم به نیمکت تیم ملی فرانسه دارد.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
ورزش
پاسخ «زین‌الدین زیدان» برای حضور روی نیمکت منچستر
آنتونیو کونته
اوایل دهه 2010 که به یوونتوس رفت این تیم 9 فصل قهرمانی نداشت و رسوایی کالچوپولی را سپری کرده بود. آنتونیو کونته، بانوی‌پیر بحران‌زده را به اوج رساند و فصل قبل هم این کار را برای اینتر انجام داد.
او عملکرد تحسین‌آمیزی هم در چلسی داشت. به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای تحول یک تیم کونته باشد. او می‌خواهد تیم‌هایش پرستاره باشند و مشخصاً منچستریونایتد فعلی با سیستم کاری‌اش متناسب است.
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
ورزش
آغاز مذاکرات منچستر با کونته؛ مربی ایتالیایی به نیمکت سرخ‌ها نزدیک شد
اریک تن‌هاگ
آخرین نسل طلایی آژاکس را اریک تن‌هاخ در سال 2019 به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. این مربی هالندی هم خودش در سالیان اخیر پیشرفت کرده و هم تیمش را به سطح بالایی رسانده. او پیشرفت بازیکنان را به نتیجه‌گیری ترجیح می‌دهد و فلسفه‌ای است که هلندی‌ها دوست دارند.
شاید استخدام مربی‌ای مثل تن‌هاخ برای منچستریونایتد چندان مناسب نباشد، چرا که دیگر هواداران شیاطین‌سرخ تحمل ندارند برای کسب نتیجه و جام صبر کنند.
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
اعتراف تلخ سرمربی منچستر پس از شکست سنگین برابر لیورپول
برندان راجرز
یک لیورپولی سابق روی نیمکت منچستریونایتد؟ شاید همین حضور او در لیست جانشین‌های سولشائر باعث شود هواداران یونایتد جبهه بگیرند. اما نمی‌توان کتمان کرد برندان راجرز یکی از بهترین مربیان یک دهه اخیر لیگ برتر انگلیس بوده.
او هم برنامه‌هایی دارد که قطعاً در ابتدای حضورش در هر تیمی می‌تواند تحول ایجاد کند. لسترسیتی بحران‌زده را دست راجرز دادند و حالا دوباره تبدیل به تیمی قدرتمند در لیگ برتر شده.
سولسشر به نظر می‌رسد به انتهای خط رسیده و باید دید پس از کدام باخت، مسیرش با شیاطین سرخ به پایان خواهد رسید. منچستریونایتد در شنبه آتی، میهمان تاتنهام در لندن است و پس از آن باید به ایتالیا و برگامو سفر کند تا با آتالانتا دیدار کند. شنبه 2 هفته بعدی، دربی شهر منچستر می‌تواند همه چیز در خصوص آینده سولسشر در اولدترافورد را مشخص کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала