توماس ویست: برای ایجاد حکومت فراگیر در افغانستان نسخه یی نداریم

© @https://twitter.com Thomas West
Thomas West - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
نماینده ویژه ایالات متحده امریکا برای افغانستان می گوید که ایالات متحده امریکا میگوید که برای چگونگی ایجاد حکومت فراگیر و همه شمول در افغانستان هیچ گونه نسخه یی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، توماس ویست، نماینده ویژه ایالات متحده امریکا برای افغانستان، در یک گفت وگوی ویژه با طلوع نیوز می افزاید که حکومت سرپرست طالبان در نتیجه رای زنی ها با لایه های گونه گون، شکل گیری نظام آینده این کشور را روشن سازد.
وی تاکید می ورزد که حکومت آینده افغانستان باید در یک روند واقعی و معنا دار شکل بگیرد.
ازسوی دیگر این مقام بلند امریکایی خواست روشن جامعه جهانی را از امارت اسلامی اجازه دادن به دختران برای رفتن به مکتب در بهار آینده می داند.
Thomas West - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان برای شرکت در "نشست اسلو" وارد ناروی شد
توماس ویست، نماینده ویژه ایالات متحده امریکا برای افغانستان، گفت:"در واقع، نقطه آغاز من برای این بحث با طالبان این است که نه جامعه جهانی، نه ایالات متحده و نه هیچ کشور دیگری به طالبان اصرار کند که شخصیت های خاصی از حکومت پیشین یا شخصیت های مشخصی از افغانستان در نظام برجسته آینده گنجانده شوند. این مربوط مانیست. من فکر می کنم آنچه ما باید بر آن پافشاری کنیم یک روند واقعی، معنی دار و مشوره سراسری با افغانان از سراسر کشور و رای زنی با رهبران زن، با بزرگان اقوام و رهبران محلی است تا واقعا مشخص شود که شکل نظام آینده چگونه خواهد بود؟ بنا بر این ما نسخه خاصی در ذهن خود نداریم."
اما حکومت سرپرست طالبان می‌گوید که کار هنوز هم در باره ایجاد یک حکومت فراگیر واقعی درکشور جریان دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала