غرب بالاخره پی برد که پوتین قبلاً ناتو را در اوکراین شکست داده‌است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2021
Президент РФ Владимир Путин на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
"دومینک گرین" روزنامه‌نگار در هفته نامه محافظه کار بریتانیایی از پیروزی ولادیمیر پوتین بر ناتو در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه‌نگار در مقاله‌ای می‌نویسد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، بر امریکا و ناتو پیروز شد، بدون این که اقدامی علیه این ائتلاف انجام دهد.
وی نوشته است: ولادیمیر پوتین نیازی به اعزام نیرو به اوکراین ندارد. او قبلاً به اهداف استراتژیک خود دست یافته است. ناتو از قبل تقسیم شده و ضعیف شده‌است.
گرین همچنان می‌نویسد: سیاست امریکا نسبت به متحدان بحران بین واشنگتن، برلین و پاریس ایجاد کرده است. کاخ سفید ‌دنبال منافع متحدان، به ویژه جاه طلبی‌های مقامات فرانسوی در اروپا و آرمان‌های شخصی آلمانی‌ها برای استفاده بیشتر از سوخت‌های سازگار با محیط زیست نیست.
نویسنده مقاله معتقد است که دولت بایدن قبل از هر چیز باید موضع خود را در مورد روسیه تغییر دهد: به مسکو احترام بگذارد و درک کند و همچنین از افراط در سیاست اجتناب کند.
Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин во время встречи в государственной резиденции Дяоюйтай в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
چین به آمریکا: ترساندن روسیه عاقبت خوبی ندارد
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است که کسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است. وزارت خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود که اظهارات غرب درباره "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی‌یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است.
در عین حال، کی‌یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده‌اند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می‌کند. به گفته وی، این موضوع هیچ کسی را تهدید نمی‌کند و نباید کسی نگران باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала