بازداشت یک فعال سیاسی افغان به‌دلیل تجاوز جنسی بر یک زن در آمریکا

© https://twitter.comمطیع‌الله ، متجاوز جنسی
مطیع‌الله ، متجاوز جنسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
یک مرد پناه‌جوی افغان که در حکومت پیشین همچون فعال سیاسی در رسانه ها ظاهر میشد، در آمریکا به اتهام تجاوز جنسی بالای یک زن بازداشت شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یک مرد پناه‌جوی افغان که توسط برنامه تخلیه از افغانستان به ایالات متحده منتقل شده بود به‌دلیل تجاوز جنسی بر یک زن در ایالت ویسکانسن آمریکا بازداشت شد.
طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی این مرد 40 ساله که مطیع‌الله نام داشته و یکی از منتقدان سرسخت نظام پیشین هم بودر جریان عملیات تخیله از افغانستان به آمریکا انتقال شده است.
تجاوز گروهی پناهجویان افغان بالای یک یک سرباز زن خدماتی ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
تجاوز گروهی پناهجویان افغان بالای یک سرباز زن خدماتی ارتش امریکا
فرماندهی پولیس شهر واوسا ایالت ویسکانسن با نشر خبرنامه گفته است که مطیع‌الله به زنی که او را در زمینه اسکان مجدد کمک می‌کرد در داخل موتر تجاوز کرده است.
در اثر شکایت قربانی، پولیس شهر واوسا مطیع‌الله را روز دوشنبه هفتم فبروری بازداشت کرد، اما به گفتۀ پولیس، وی بر اساس ضمانت از بند رها شده و قرار است در چند هفتۀ آینده در پیوند با این اتهام به محکمه احضار شود.
گفته می‌شود که مطیع‌الله، مشاور پیشین مشرانو جرگه در دولت پیشین بوده است.
چندی پیش یک مرد دیگر افغان به نام طارق در شهر الکساندریۀ ایالت ویرجینیای آمریکا به دلیل آزار جنسی یک دختر سه ساله مجرم شناخته شده بود. به گفتۀ مقام‌های آمریکایی، طارق نیز به تازگی از افغانستان تخلیه شده و در یک پایگاه نظامی در ایالات متحده منتقل شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала