چه چیز می تواند بیشتر به کاهش وزن تاثیر بگذارد

© Fotolia / Kokhanchikovزن چاق
زن چاق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
آکادمیک شستاکوا گفت که چه چیزی بیشتر از همه شما را برای کاهش وزن ترغیب می کند.
به گزارش اسپوتنیک، کاهش وزن و حفظ وزن مورد نظر به انگیزه قوی نیاز دارد. اظهارات دکتران مبنی بر اینکه وزن برای صحت مضر است، مردم را زیاد نمی ترساند، زیرا اضافه وزن "درد ندارد" و حتی همیشه باعث ناراحتی نمی شود.
Бокал вина на столе в солнечный день - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
شراب مانع کاهش وزن میشود
مارینا شستاکوا معاون مرکز ملی تحقیقات غدد درون ریز وزارت صحت عامه روسیه، مدیر مؤسسه دیابت آکادمی علوم روسیه گفته است که با انگیزه ترین افراد برای کاهش وزن با چاقی زنانی هستند که می خواهند فرزند به دنیا بیاورند.
شستاکوا گفت: "انگیزه بسیار زیاد است. اگر زنی فرزند می خواهد و به او گفته می شود که نابارور است یا به دلیل اضافه وزن نمی تواند باردار شود، زن بدون قید و شرط به حرف های دکتر گوش می دهد، به تمام توصیه های او عمل می کند و وزن کم می کند. بعضی اوقات کسی نیاز به ادویه دارد، چنین زنانی به هدف خود می رسند - آنها به کودک نیاز دارند.
دلایل دیگری که افراد را برای کنترل وزن خود ترغیب می کند، تغییرات قابل توجهی در زندگی آنها است، مانند عاشق شدن و تمایل به تشکیل خانواده، یا ترس از دست دادن شغل، یا تمایل به گرفتن شغلی که نیاز به انطباق ظاهری دارد. گاهی ممکن است برای یافتن انگیزه به روانشناس نیاز باشد. این به یافتن "کلیدهای" احساسی برای مرض و دستیابی به نتایج حتی بدون ادویه و جراحی چاقی کمک می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала