حملات بشقاب های پرنده به حریم هوایی امریکا

اسناد جدید: طیاره اکتشافی بالای بحیره مدیترانه با بشقاب پرنده روبرو شده بود
اسناد جدید: طیاره اکتشافی بالای بحیره مدیترانه با بشقاب پرنده روبرو شده بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
استخبارات ملی امریکا بیش از 500 بشقاب پرنده را محاسبه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارشی که دفتر مدیر اطلاعات ملی امریکا (ODNI) منتشر کرده است، مقامات ایالات متحده بیش از 500 مشاهده اشیاء پرنده ناشناس یا بشقاب پرنده ها(UFO) را ثبت کرده اند.
در اطلاعیه منتشره آمده است: "علاوه بر 144 گزارش آسمانی ناشناخته تحت پوشش گزارش ODNI در چارچوب ارزیابی اولیه، 247 گزارش جدید و 119 گزارش دیگر وجود داشت که پس از دوره ارزیابی اولیه کشف و یا مشخص شدند. این تعداد تا 30 اگوست سال 2022 میلادی 510 مورد بوده است."
کاخ سفید: بایدن قبل از ماه می تصمیم خود در باره افغانستان را اعلام می‌کند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
اظهارات کاخ سفید در مورد حمله "بشقاب پرنده های ناشناس" بر فراز آمریکا
سازمان اطلاعات ملی امریکا متذکر می شود تعداد موارد ذکر بشقاب پرنده ها از جمله به دلیل درک بهتر تهدیدات احتمالی که ممکن است ناهنجاری های را برای ایمنی پرواز یا از نظر اقدامات خصمانه ایجاد کند، در حال افزایش است".
پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگن درباره این گزارش گفت: "ما اخبار منتشره درباره پدیده های مشاهده شده در فضا، زمین، بحر یا حریم هوایی خود را جدی می‌گیریم و در حال بررسی هر یک هستیم".
بشقاب پرنده - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2019
صحت فیلم های منتشر شده از بشقاب پرنده ها تأیید شد + ویدئو
بر اساس گزارش ODNI، بیشتر موارد جدید مشاهده بشقاب پرنده ها توسط پیلوت ها و اپراتورهای قوای بحری و قوای هوایی ایالات متحده که شاهد آن بوده اند، ثبت شده است. آژانس ملی اطلاعات خاطرنشان کرد: همچنان، حتی یک برخورد یک طیاره امریکایی با شی پرنده ناشناس ثبت نشده است.
در سال 2021، گزارشی از اطلاعات ملی ایالات متحده منتشر شد که در آن اعلام اشیاء پرنده ناشناس می توانند برای امنیت ملی ایالات متحده مشکل ایجاد کنند. این گزارش به 144 مورد ادعایی مشاهده بشقاب پرنده اشاره کرد که نمی توان آنها را به اندازه کافی توضیح داد. در عین حال، این گزارش اعلام کرد که هیچ نتیجه گیری روشنی در مورد ماهیت این پدیده ها وجود ندارد و برای مطالعه آنها به زمان بیشتر، رویکرد سیستماتیک تر و بودجه قابل توجهی نیاز است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала