زلنسکی برای پذیرفته شدن اوکراین در ناتو التیماتوم می دهد

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
عضو شوید
کارشناس در مورد اولتیماتوم دفتر زلنسکی به ناتو: طناب دور گردن در حال سفت شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، کوت کارشناس مسائل سیاسی درباره اولتیماتوم کیف مبنی بر نشست ناتو گفت: زلنسکی "دیوانه وار" بازی می کند.
یوری کوت، دانشمند علوم سیاسی، در پخش رادیو اسپوتنیک درباره اولتیماتوم رژیم کیف اظهار نظر کرده گفت: "آنها از کیف، کشورهای ناتو را تهدید کردند که اگر روند پذیرش اوکراین در این اتحاد آغاز نشود، ولادیمیر زلنسکی به نشست ویلنیوس نخواهد آمد.
ایگور ژوکوا، معاون دفتر ولودیمیر زلنسکی، به رویتر گفت که اوکراین می‌خواهد در نشست سران ناتو در ویلنیوس دعوتنامه‌ای برای پیوستن به آن دریافت کند. به گفته وی، در غیر این صورت زلنسکی به مراسم که قرار است 11 تا 12 جولای برگزار شود، نخواهد آمد. این آژانس می نویسد: "ما از شما می خواهیم که این روش را شروع کنید."
Президент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
زلنسکی درباره ای عضویت اوکراین در ناتو با پنس گفت و گو کرد
وی افزود: "به نظر من زلنسکی به نحوی عبارت "عضویت اوکراین در ناتو" را به روش خود می‌فهمد. وقتی گفته می‌شود او از رفتن به اجلاس سران امتناع می‌کند و نقش یک فرد "آزار دیده"، "رها" را بازی می‌کند، همه ما کاملاً می‌فهمیم که این زلنسکی متعلق به خودش نیست و نمی تواند چنین اظهارات را تحمل کند.
این کارشناس علوم سیاسی مطمئن است دیر یا زود ولادیمیر زلنسکی باید پاسخگوی جنایات خود باشد.
هرچه بیشتر، هول از کیسه بیرون می آید: این رژیم کی یف بود که انفجار نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا را سازماندهی کرد. زیرا در اوکراین است که آنها اکنون می گویند: سرانجام ته مخزن سابق رسیده است. خشک می شود و می توانی حمله کنی باید یک احمق کامل باشی تا دو به علاوه دو اضافه نکنی "بنابراین طناب دور گردن این جنایتکار و همدستانش بیشتر و بیشتر تنگ می شود. بازی امروز زلنسکی فقط یک هدف دارد - به ماندن خود در قدرت را تا جایی که ممکن است تمدید کند، و بر این اساس، خونریزی را طولانی تر کند. من مطمئن هستم که وقتی مردم اوکراین که فریب خورده اند، او حقیقت واقعی را در مورد آنچه اتفاق می افتد خواهد دید، همانطور که پس از می 1945 بود.
یوری کوت در پایان گفت: با آلمانی ها، او خودش این زلنسکی و تمام باندش را تکه تکه خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала