وزارت دفاع روسیه: شب گذشته تلاش کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی در مسکو خنثی شد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، شب، تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی به وسیله پهپاد علیه تاسیساتی در مسکو و حومه آن خنثی شد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "26 اگست، حدود ساعت 3:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد نوع طیاره‌ی به تاسیساتی در مسکو و حومه آن خنثی شد".
در این گزارش آمده است: "در 26 آگست، حدود ساعت 03:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد نوع هواپیما به اشیایی در مسکو و منطقه مسکو خنثی شد. هواپیمای بدون سرنشین توسط سیستم دفاع هوایی در حال انجام وظیفه بر روی قلمرو منطقه ایسترا در منطقه مسکو منهدم شد.
پیش از این، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو گزارش داده بود که نیروهای پدافند هوایی شبانه یک پهپاد را در نزدیکی مسکو در منطقه ایسترا منهدم کردند. در ابتدا تلفات جانی و مالی نداشتیم.
Самолеты-буксировщики мишеней Су-25БМ пролетают над деловым центром Москва-сити во время воздушной части парада Победы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
کلوپ ویدیو
حمله تروریستی سه پهپاد اوکراینی به مسکو دفع گردید+ویدیو
نیروهای مسلح اوکراین اخیراً به طور منظم در تلاش برای حمله به بخش مرکزی روسیه با کمک هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. یک روز قبل، وزارت دفاع گزارش داد که سامانه های پدافند هوایی یک پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود سرنگون کردند.
پیش از این، اوکراین با سه پهپاد به تأسیسات پایتخت حمله کرد: نیروهای پدافند هوایی دو فروند از آنها را در مناطق موژایسک و خیمکی در منطقه مسکو سرنگون کردند، یکی از آنها با تجهیرات جنگ الکترونیک سرکوب شد و در منطقه شهر مسکو سقوط کرد. در نهایت به کسی آسیبی نرسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала