پوتین از گسترش ناتو انتقاد کرد

© Sputnik / Михаил Климентьев /  مراجعه به بانک تصاویر Встреча президента РФ В. Путина с представителями "Деловой России".
Встреча президента РФ В. Путина с представителями Деловой России. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2023
عضو شوید
پوتین: از سال 1991 پنج موج گسترش ناتو به شرق وجود داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: از زمانی که ناتو در سال 1991 وعده داد که به سمت شرق گسترش نیابد، "پنج موج" از گسترش اتحاد وجود داشته است؛ به دلیل عدم رعایت توافقات، انجام گفت و گو با چنین افرادی بسیار دشوار است.
پوتین در مصاحبه ای با تلویزیون مرکزی چین در آستانه سفر خود به چین گفت: در سال 1991 از سوی دولت وقت ایالات متحده به ما گفته شد که هیچ گسترش ناتو به شرق وجود نخواهد داشت. پس از آن، پنج موج گسترش رخ داد. و هر بار که ما نگرانی های خود را بیان می کردیم، هر بار به ما می گفتند: خوب، بله ما به شما قول داده بودیم که ناتو را به شرق گسترش ندهید اما این وعده های شفاهی بود و کاغذ امضای ما کجاست؟
وی همچنین به عنوان نمونه به توافقات بر سر برنامه هسته ای ایران اشاره کرد.
Председатель КНР Си Цзиньпин и президент России Владимир Путин на встрече в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2023
پسکوف: نقش روسیه و چین در امور بین الملل در حال افزایش است
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: ما در مورد برنامه هسته ای ایران برای مدت طولانی مذاکره کردیم. توافق کردیم، به مصالحه رسیدیم، اسناد امضا کردیم. دولت دیگری آمد، همین و همه چیز را به سطل زباله انداخت، گویی این توافقات هرگز وجود نداشته است. اما چگونه می توانیم به توافق برسیم اگر هر اداره جدید دولت "همه چیز را از قاعده تغییر دهد و برنامه جدیدی را اصفر آغاز کند"؟ این در مورد هر موضوعی صدق می کند، در مورد هر موضوعی از جمله موضوع مورد بحث ما صدق می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала