- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین بی نتیجه است

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходная артиллерийская установка "Гиацинт-С" артиллерийского подразделения ЦВО работает по позициям ВСУ
Самоходная артиллерийская установка Гиацинт-С артиллерийского подразделения ЦВО работает по позициям ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2023
عضو شوید
پوتین: ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین هیچ نتیجه ای به دست نیاورد، فقط خسارات زیادی به همراه داشت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که در جریان به اصطلاح ضد حمله اوکراین هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است، فقط تلفات زیادی از سوی آنها، تقریباً هشت به یک، حاصل شده است.
Встреча президента РФ В. Путина с представителями Деловой России. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2023
پوتین از گسترش ناتو انتقاد کرد
پوتین در مصاحبه ای با تلویزیون مرکزی چین پیش از سفر به چین گفت: "فعالیت های نظامی را شروع کردند به اصطلاح ضد حمله ای که از 4 جون ادامه دارد و هنوز هیچ نتیجه ای نداشته است. فقط خسارات زیادی وجود دارد. تلفات بسیار زیاد است: تقریباً یک به هشت، اگر به نسبت باشد."
یادآوری می شود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ماه اکتبر در مجمع "یک کمربند، یک جاده" که در پکن برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. در بخشی از این سفر، رئیس دولت قصد دارد با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، گفتگو کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала