زنگ خطر در جاپان به صدا آمد

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото
Украинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2023
عضو شوید
"این بن بست است": جاپان زنگ خطر را نسبت به اقدام روسیه در اوکراین به صدا درآورده است .
نشریه جاپانی Nihon Keizai می نویسد، بمب های رهبری شده روسیه بزرگترین خطر را برای قوای مسلح اوکراین ایجاد می کنند، زیرا قوای اوکراین هوانوردی لازم برای خنثی کردن آنها را ندارد.
مشکلاتی که کیف با آن مواجه است تا حدی به بمب های هدایت شونده مربوط می شود. طرف اوکراینی که از نیروی هوایی کافی برخوردار نیست، توانایی انهدام گلوله های پرتاب شده از بمب افکن ها و هلیکوپترهای واقع در خارج از منطقه تحت پوشش دافع هوا را ندارد.
نشریه اشاره کرد. علاوه بر این، در جریان حمله متقابل که هدف آن بازگرداندن مناطق بود، قوای مسلح اوکراین به هیچ نتیجه ای نرسیدند و به بن بست رسیدند. نیروهای مسلح اوکراین به مدت پنج ماه تلاش کردند تا در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیه پیشروی کنند و کندک های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد پرتاب کردند
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
ایالات متحده کنترول روسیه بر بخشی از اوکراین را پیش بینی کرد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 5 اکتوبر در جلسه کلوب گفتگوی بین المللی والدای گفت که از 4 جون تاکنون، دشمن بیش از 90 هزار نفر، 557 تانک و تقریبا 1900 ماشین زرهدا را از دست داده است. او همچنین تاکید کرد که حمله متقابل اوکراین در واقع شکست خورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала