نابود شدن رینجر و کشته شدن جنگجویان گروه طالبان از سوی نیروهای جبهه مقاومت در بدخشان

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2024
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی نوشته است، که نیروهای این جبهه در بدخشان با راه‌اندازی یورش چریکی بر جنگجویان گروه طالبان تروریست تلفات وارد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی امروز با نشر خبرنامه ای نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی در بدخشان با راه‌اندازی حمله چریکی علیه طالبان تروریست یک واسطه نقلیه نظامی این گروه از نوع رینجر را هدف قرار داده و آن را به‌گونه کامل تخریب و از کار انداخته‌اند".
این جبهه افزوده است: "این حمله ساعت ۸:۰۰ دوشنبه‌شب، ۱۸ جدی، در مرکز ولسوالی کشم ولایت بدخشان طراحی و راه‌اندازی شده است که علاوه بر تخریب واسطه نقلیه بر دشمن تلفات نیز وارد شده است".
در ادامه این خبرنامه آمده است، که در این حمله به نیروهای مقاومت ملی آسیب وارد نشده است.
جبهه مقاومت در پایان نوشته است، که جبهه مقاومت ملی افغانستان رهایی وطن از چنگال اشغالگران تروریست را رسالت اصلی خود می‌داند. از این‌رو تا نیل با آزادی به مبارزه مسلحانه علیه طالبان تروریست ادامه می‌دهد و از هیچ نوع تلاشی در زمینه فروگذار نمی‌کند.
تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
کشته شدن یک فرمانده گروه طالبان از سوی نیروهای جبهه مقاومت در تخار
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال ۲۰۲۱ کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است. با چیرگی گروه طالبان بر افغانستان گروه های دیگر تروریستی هم در افغانستان فعال شده و افغانستان به کشور صدور تروریسم در منطقه تبدیل شده است و هم اکنون بیش از بیست میلیون نفر با گرسنگی در این کشور دست و پنجه نرم می کنند.
در همین حال کارشناسان می گویند، که گروه طالبان پیوند تنگاتنگ با القاعده دارد و به این گروه در دوره نخست و اکنون در افغانستان پناه داده است.
اکنون اگرچه در افغانستان همه ظواهر اسلامی برقرار و محفوظ است و نمازهای جماعت و نماز جمعه از دیگر زمان ها بیشتر برقرار است و صدای اذان بلند و حتی گسترده تر از دوره های پیشین است، منتها ترس ووحشت حاکم بر جامعه استوار، فقر در حال گسترش، درونمایه اسلام یعنی عدالت و رعایت حقوق مردم و آنچه اسلام برای آنها ظهور کرد، وجود ندارد.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала