- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تانک آبرامز هدفی آسان برای ارتش روسیه/ چرایی بکارگیری آن از دید کارشناس نظامی

© Photo / Public domain/U.S. Army/Sgt. Randis MonroeАмериканские танки M1 Abrams
Американские танки M1 Abrams - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عضو شوید
یک کارشناس نظامی روسیه گفت: دلیل بکارگیری از تانک های آبرامز از سوی نیروهای مسلح اوکراین به پایان رسیدن دیگر تانک ها بود.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور موراخوفسکی، یکی از تحلیلگران برجسته نظامی روسیه و سردبیر مجله "جنگ افزارهای میهنی" به اسپوتنیک گفت: نیروهای مسلح اوکراین از تانک های امریکایی آبرامز در نزدیکی آودیوکا کارگرفتند، زیرا دیگر خودروهای جنگی در این بخش از جبهه تمام شده بود.
تانک ابرامز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
اولین تانک آبرامز در منطقه عملیات ویژه منهدم شد
او گفت: "در محور آودیوکا، نیروهای مسلح اوکراین از تانک های آبرامز ساخت امریکا استفاده کردند، یعنی 3 یا 4 تانک. پیش از این آنها را به صورت جدی ذخیره کرده بودند، اما مجبور شدند از آنها استفاده کنند ، زیرا در این بخش، به لطف ارتش ما، تمام تانک های دیگر از بین رفتند".
وی خاطرنشان کرد: "تانک‌های امریکایی Abrams M1A1 FEP که از سوی نیروهای مسلح اوکراین استفاده می‌شود، دارای نسخه‌ای زره‌دار هستند، مجموعه‌های زره‌های اورانیوم و همچنین یک نسخه از بسته‌بندی‌شده کیت ارتباطی از آنها حذف شده‌اند. افزون بر این، تانک مجهز به کیت حفاظتی بالایی نیست و قابلیت ضد پهپاد نیز ندارد. یک هدف آسان برای ما است".
پیش از این، یان گاگین، مشاور دنیس پوشلین رئیس جمهوری خلق دونتسک گفته بود، که یک تانک آبرامز در منطقه آودیوکا نابود شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала