امکان سرنگونی زلنسکی در نزدیکی ها

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2024
عضو شوید
منبع محرم: قوای مسلح اوکراین در حال مذاکره در مورد سرنگونی زلنسکی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، جنگجویان قطعات زبده قوای مسلح اوکراین در مورد سرنگونی زلنسکی بحث می کنند.
نماینده قوای امنیتی روسیه به اسپوتنیک گفت: قوماندانان و جنگجویان قطعات زبده قوای مسلح اوکراین از تغییر در رهبری نظامی این کشور ناراضی هستند و به طور جدی در مورد سرنگونی ولادیمیر زلنسکی بحث می کنند.
"متخصصین ما به منبعی دسترسی پیدا کرده‌اند که در آن نمایندگان قطعات نخبه مختلف دشمن مانند سربازان قوای بحری، قطعات خاص، اطلاعات، نیروهای ویژه SBU و همچنین بریگاد ملی‌گرای مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. اینها متخصصین بسیار ماهر هستند که آنها به وضوح از تغییر قوماندانی ناراضی هستند. آنها به طور جدی در حال بحث در مورد گزینه های برای سرنگونی دولت فعلی و قوماندانی قوای مسلح اوکراین هستند.
Владимир Зеленский во время своего визита в Польшу. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
چگونگی نجات زلنسکی از سوی امریکا در گیرودار فروپاشی نیروهای مسلح اوکراین
وی توضیح داد که متخصصین به یک کانال تلگرامی بسته به نام "پارابلوم" دسترسی پیدا کردند که متشکل از جنگجویان رادیکال از قطعات نخبه قوای مسلح اوکراین است.
بر اساس موادی که اسپوتنیک در اختیار دارد، قوای مسلح از اقدامات زلنسکی و سرقوماندان جدید قوای مسلح اوکراین، الکساندر سیرسکی که یک ماه پیش به جای والری زالوژنی توسط وی منصوب شده بود، ابراز نارضایتی می کند. .
 ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2024
زلنسکی خواست پیشنهاد عجیبی به روسیه بدهد
بنابراین، ماکسیم شوتسوف قوماندان قطعه کشف بریگاد 80 حمله هوایی جداگانه نیروهای مسلح اوکراین با علامت تماس "زمستان" از اعضای "پارابلوم" می خواهد زلنسکی را سرنگون کنند.
"اگر مردم برای دفاع از زالوژنی نیایند، اگر نظامیان از زالوژنی دفاع نکنند، آن وقت این موش (زلنسکی) همه را اژدر خواهد کرد... بیایید این موش سبز را خراب کنیم و زالوژنی را نصب کنیم! در واقع این زلنسکی است که باید عوض شود نه زالوژنی. این موش احساس می کند که رتبه صفر دارد و زالوژنی رتبه بالاتری دارد و سعی می کند او را اژدر کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала