تلاش خرابکاران اوکراینی از سه جهت برای نفوذ به روسیه

© Photo / Federal Security Service of RussiaИзъятые боеприпасы у задержанных в Севастополе диверсантов
Изъятые боеприпасы у задержанных в Севастополе диверсантов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: خرابکاران اوکراینی تلاش کردند از سه جهت به روسیه نفوذ کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، خرابکاران اوکراینی سعی کردند به خاک روسیه نفوذ کنند.
در پیام این وزارت آمده است: "صبح امروز، یگان‌های نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به همراه یگان‌های سرویس مرزی سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه، تلاش رژیم کیف برای نفوذ به خاک مرزی فدراسیون روسیه پیرامون بلگورود و کورسک را خنثی کردند".
Военнослужащий Отдельной инженерной бригады Центрального военного округа (ЦВО) в Авдеевке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلاش خرابکاران اوکراینی برای نفوذ به پیرامون کورسک
این وزارت افزوده است: "ارتش روسیه به همراه واحدهای خدمات مرزی سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه اجازه نقض مرزهای دولتی را ندادند".
این وزارت خاطرنشان می شود، که تروریستان اوکراینی با پشتیبانی تانک ها و خودروهای زرهی رزمی تلاش کردند به خاک روسیه یورش ببرند.
این وزارت نوشته است، که در نتیجه تلاش برای شکستن مرز از سوی نیروهای مسلح اوکراین، هیچ گونه نقض مرز دولتی روسیه رخ نداد و بیش از 60 سرباز اوکراینی در منطقه مرزی نزدیک اودنروبیوکا کشته و 3 تانک و یک نفربر زرهی در نخوتیوکا نابود شدند.افزون بر این، از ساعت 8:00 تا 8:25، چهار یورش خرابکاران اوکراینی که سعی داشتند به قلمرو مرزی نزدیک روستای تتکینو، منطقه کورسک نفوذ کنند، پس زده شد و دشمن با متحمل شدن تلفات قابل توجه به عقب رانده شد.
یادآوری می کنیم، که پیش از این فرماندار پیرامون کورسک نیز با یک پیام دیداری از یورش خرابکاران اوکراینی به خاک روسیه خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала