موتر سرویس شهری با مسافرین در دریا غرق شد + ویدیو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Разведенные мосты на Неве перед началом Главного военно-морского парада в честь Дня ВМФ РФ в Санкт-Петербурге
Разведенные мосты на Неве перед началом Главного военно-морского парада в честь Дня ВМФ РФ в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2024
عضو شوید
در اثر سقوط موتر سرویس از روی پل در دریایی پتربورگ روسیه، چهار نفر جان دادند و چهار تن دیگر در حالت کما قرار دارند .
به گزارش اسپوتنیک، درشهر سانکت پتربورگ روسیه موتر سرویس به همراه مسافران به داخل دریایی مویکا افتاد و کاملاً زیر آب رفت.
موتر سرویس که بر اساس اطلاعات اولیه حدود 15 مسافر در داخل موتر سرویس حضور داشتند، که از روی پل به دریایی مویکا در سانکت پتربورگ سقوط کرد و اکنون در حال بیرون کشیدن مسافران از آب هستند.
بر اساس آخرین خبر رسیده از 15 مسافر این موتر سرویس ، 4 نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر در حالت کما قرار دارند.
در اطلاعیه شعبه منطقوی وزارت داخله روسیه درباره این حادثه آمده است: "امروز حدود ساعت یک بعد از ظهر، پولیس گزارشی دریافت کرد که یک موتر سرویس مسافربری از روی پل به دریایی مویکا در اطراف خانه 69 در جاده بولشایا مورسکایا سقوط کرده است در زمان حادثه حدود 20 نفر داخل موتر سرویس بودند".
اکنون امدادگران مسافرین را از زیر آب بیرون می کشند. هنوز در مورد تلفات جانی این حادثه گزارش کامل در دست نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала