Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن مورد علاقه نیمار جانشین امباپه در پی‌اس‌جی + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن گزینه مورد علاقه خود برای جایگزینی امباپه را به سران پاریسی معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گفته می شود که پاری‌سن‌جرمن در حال بررسی احتمال فروش کیلیان امباپه در تابستان امسال است و ریچارلیسون، مهاجم اورتون، را برای جانشینی او در نظر دارد.

FILE - In this Sunday, Oct. 11, 2020 file photo France's Kylian Mbappe and Portugal's Cristiano Ronaldo, right, greet each other before the UEFA Nations League soccer match between France and Portugal at the Stade de France in Saint-Denis, north of Paris, France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
جلد جذاب روزنامه «آ.اس»؛ امباپه در رئال، رونالدو در پی‌اس‌جی + عکس

انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌جرمن به رئال مادرید یکی از پر بحث‌ترین حاشیه‌های روز‌های اخیر فوتبال اروپا بوده است و هر روز نیز شایعه ای جدید بابت وضعیت قرارداد این مهاجم 22 ساله فرانسوی با پاری‌سن‌جرمن مطرح می‌شود.

تا به امروز که کمتر از 2 هفته به پایان فصل نقل و انتقالات اروپا باقی مانده اتفاق جدید و جدی در ارتباط با جدایی امباپه صورت نگرفته است. طبق اعلام شبکه «RMC»، نیمار از سران باشگاه پاریسی خواسته است که در صورت جدایی ام‌باپه برای جایگزینی این بازیکن با ریچارلیسون قرارداد امضا شود.

ریچارلیسون 24 ساله، ماه گذشته و در جریان رقابت‌های فوتبال در المپیک توکیو عملکرد بسیار درخشانی داشت. او از سال 2018 به عضویت اورتون انگلیس در آمده و در این سال‌ها یکی از بازیکنان اصلی این تیم در لیگ جزیره بوده است.

ریچارلیسون در اورتون بازی می‌کند و دو هفته قبل توانست با تیم ملی فوتبال برزیل قهرمانی در المپیک را به دست آورد. باشگاه پاری‌سن‌جرمن در حال تماس با این بازیکن برازیلی است تا زمینه انتقال او را فراهم آورد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала