Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأثیر تغییر زمان ال کلاسیکو بر دیگر تیم‌های لالیگا

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با به تعویق افتادن ال کلاسیکو به تاریخ 18 دسامبر تیم های دیگر لالیگا از این تغییر متأثر می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، ال کلاسیکو، پس از ناآرامی‌های اخیر در کاتالونیا با در خواست هر دو باشگاه به تعویق افتاد و با تعویق افتادن این بازی بالای 4 تیم دیگر لالیگا چون رئال بتیس، لگانس، وایادولید و لوانته تأثیر منفی خواهد داشت.

  تظاهرات نیم میلیونی بارسلونا وارد پنجمین روز خود شد - اسپوتنیک افغانستان
تظاهرات نیم میلیونی بارسلونا وارد پنجمین روز خود شد
روبی، مربی رئال بتیس در این مورد توضیح داد: «تصمیم به تعویق افتادن  بازی برای چهار تیم دیگر نیز بسیار مهم است: لگانس، رئال وایادولید، لوانته و خودمان. حریف ما حتی با وجود پتانسیلی که در هر حال دارد، در یک هفته از سه مسابقه یک مسابقه کمتر از ما بازی خواهد کرد و این خیلی مرا آزار می دهد.»

سرخیو گونزالز، سرمربی فعلی رئال وایادولید نیز از عدم مشورت با آن‌ها احساس ناراحتی کرد که احترام کافی به تیم های پایین تر رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا نمی شود.

سرخیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی چنین گفت:« بدیهی است که ال کلاسیکو تأثیر زیادی دارد، اما ما همچنین یک تیم دسته اول هستیم. اگر ال کلاسیکو برگزار می‌شد، شاید بارسلونا بازی بسیار سختی را مقابل رئال انجام می داد و آنها مجبور می شدند با خسته‌گی با ما روبرو شوند و ما از این موقعیت می‌توانستیم استفاده کنیم، اما آنها حالا استراحت خواهند کرد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала