Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: اتلتیکو رقیب است نه دشمن ما؛ تا پای مرگ برای سوپر جام می‌جنگیم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس
سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان رئال مادرید در آستانه فینال سوپر جام اسپانیا می‌گوید که رئال تا پای مرگ برای پیروزی در سوپر جام اسپانیا می‌جنگند

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در دیدار حساس فینال سوپر جام اسپانیا امشب برابر اتلتیکو مادرید به میدان می‌رود. سرجیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها در پیوند به این رویارویی اظهار داشت:«این که درباره دشمنی صحبت کنیم زشت است. ما رقیب یکدیگر هستیم. من هیچ تیمی را به عنوان دشمن نمی شناسم. آنها تنها رقیب مستقیم ما هستند. همه آزاد هستند که همانطور که می خواهند فکر کنند. آنها رقیب سختی برای ما هستند و مربی عالی و تیمی عالی دارند. آنها تا آخرین ذره امید خود می جنگند. ما آماده هستیم و برای قهرمانی در این رقابت ها تا پای مرگ خواهیم جنگید».

رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دربی مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا؛ نبرد سخت برای به چنگ‌آوردن اولین جام فصل

راموس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد شیوه شکل جدید برگزاری این رقابت‌ها گفت:«این موضوع به ما ربطی ندارد بلکه بر عهده فدراسیون فوتبال اسپانیاست و آنها کارها را به خوبی پیش می برند. سوپر جام اکنون با حضور 4 تیم بار دیگر ارزش خود را به دست آورده است. آنها امسال ما را انتخاب کردند و ما یکی از تیم های دعوت شده به این رقابت ها بودیم. شاید سال دیگر تیم های دیگری برای رقابت بیایند. این رقابت ها به خوبی برنامه ریزی شده است و باشگاه و فدراسیون از آن سود می‌برد».

رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا موفق شد با نتیجه 1 - 3 برابر والنسیا به پیروزی برسد و از سوی دیگر نیز اتلتیکو مادرید با نتیجه 2 - 3 بارسلونا را شکست داد تا در فینال این رقابت ها رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала