Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان حضور مسی در تمرینات مشخص شد

© REUTERS / ALBERT GEASoccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020 Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match
Soccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020  Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئو مسی امروز در باشگاه حاضر نشد تا آزمایش کرونا بدهد و به نظر می‌‎رسد که این بازیکن دوشنبه به تمرینات بارسلونا اضافه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً لیونل مسی خواستار جدایی از باشگاه بارسلونا شده بود و این باشگاه با تمام توان مانع جدایی او شد و لئو مجبور به ماندن در این باشگاه شد.

Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان
لوئیز انریکه: مسی؟ من توافق را ترجیح می‌دادم

این بازیکن روز گذشته در مصاحبه اختصاصی با گول از ماندنش در این باشگاه خبر داد و انتظار می‌رفت که امروز در آزمایش کرونا و تمرینات بارسلونا حاضر شود.

مسی اما امروز در تمرینات حاضر نشد و تمرینات بارسلونا هم به درخواست رونالد کومان سرمربی جدید این باشگاه فردا تعطیل خواهد بود.

به احتمال زیاد مسی فردا در مقر باشگاه بارسلونا حاضر خواهد شد تا آزمایش کرونا را سپری کند و به روز دوشنبه در تمرینات حاضر شود.

این در حالی‌ست که بارسلونا تا چند روز دیگر در بازی دوستانه به مصاف ناستیک خواهد رفت و به تاریخ 6 میزان نیز در نخستین دیدار لالیگایی به مصاف ویارئال می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала