باخبری خانم عمر متین از قصد شوهرش

© Photo / Youtube / DAHBOO777Omar Saddiqui Mateen
Omar Saddiqui Mateen - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سی‌ان‌ان می‌گوید نور سلمان گفته که شوهرش سال گذشته افراطی شده بود

رسانه‌های امریکایی گزارش می‌دهند که خانم عمر متین، مهاجم اورلاندو در ایالات کالیفورنیای امریکا از قصد شوهرش برای حمله باخبر بوده‌است.
عمر متین مرد امریکایی افغانی‌تبار چهارروز پیش به یک کلپ شبانۀ هم‌جنس‌گرایان در اورلاندوی ایالت فلوریدای امریکا حمله کرده با اسلحه ۴۹ تن را کشت و ۵۳ نفر دیگر را زخمی ساخت.
او که خودش نیز در آن جریان کشته شد گزارش‌های ضد و نقضی تا کنون در مورد رابطه‌داشتن یا نداشتنش با گروه‌های هراس‌افگن و سفر به عربستان وجود داشته‌است.
به گزارش خامه پرس اکنون خبرگزاری‌هایی امریکایی به نقل از مقام‌های قضایی آن کشور گزارش می‌دهند که نور سلمان، خانم عمر صدیق متین از تصمیم شوهرش با خبر بوده‌است.

Orlando Gunman Omar Mateen - اسپوتنیک افغانستان
عمر متین دو بار به حج رفته بود

شبکۀ سی‌ان‌ان به نقل از سناتور آنگس کینگ، یک عضو کمیتۀ امنیتی سنای امریکا گزارش می‌دهد که خانم عمر متین احتمالا در مورد شوهرش از پیش آگاهی داشته‌است.
بازرسان کشتار اورلاندو گفته‌اند که هم‌سر عمر در حال هم‌کاری‌ست اما احتمال دارد به اتهام‌های جنایی مواجه شود و تا به حال هیچ مدرکی که نشان دهد نور سلمان به پولیس زنگ زده و در مورد برنامه‌ریزی شوهرش هشدار دهد، وجود ندارد.
در همین حال فاکس‌نیوز گزارش می‌دهد که مقام‌های قضایی امریکا به احتمال زیاد نور سلمان را در ارتباط به پروندۀ کشته‌شدن ۴۹ نفر و زخمی‌شدن ۵۳ تن، به خاطر عدم اطلاع‌رسانی در مورد تصمیم شوهرش و برنامه‌ریزی حمله و دروغ‌گویی به ماموران فدرال به عنوان متهم درجه دو بشناسند.
سی‌ان‌ان می‌گوید نور سلمان گفته که شوهرش سال گذشته افراطی شده بود.
هم‌چنان در گزارش‌ها آمده‌است که هم‌سر متین دست کم یک‌بار شوهرش را با موتر به کلب شبانۀ هم‌جنس‌گرایان رسانده‌است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала