دانشمندان فرمول مناسب برای لاغرشدن را یافتند

© Photo / Pixabayدانشمندان فرمول مناسب برای لاغرشدن را یافتند
دانشمندان فرمول مناسب برای لاغرشدن را یافتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از دانشمندان امریکایی فرمول مناسبی را برای کاهش وزن بدون خطر پیشنهاد نمودند.

به گزارش اسپوتنیک. دانشمندان امریکایی در پی یک تحقیق جدید نتیجه گیری نموده اند که چگونه می توان به طور موثر وزن خود را کنترل و خطر بیماری های خطرناک را کاهش داد.

  این مطالعه بر روی افراد کمتر از 50 سال  انجام یافت. در طول دو سالی که آنها در این مطالعه شرکت داشتند توانستند حدود 7 کیلو گرام لاغر شوند. فشار خون آنها طبیعی و کلسترول آنها کاهش یافت.  این در حالیست که رژیم  غذایی این افراد فقط تا 300 کالری کاهش داده شد.

Избыточный вес - اسپوتنیک افغانستان
کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

 دراین مطالعه خاطر نشان شد که مردم بسیاری اوقات ترکیب مواد غذایی را نمی خوانند و میزان کالری آها برای شان مهم نیست در حالیکه   هر دو عامل در وضعیت سلامتی انسان تاثیر دارند

دانشمندان فرمول ویژه ای را برای تغذیه پیدا کردند که با وجود حفظ میزان کااری در سطح مناسب، وزن انسان را در حد مطلوب حفظ می کند نگه. با چنین  مقدار کالری انسان نه چاق و نه لاغر می شود. برای محاسبه میزان کالری لازم مقدار وزن و ضریب فعالیت  در هم ضرب می شوند. ضریب فعالیت در صورت زندگی کم تحرک 28 ، زندگی فعال 31 و زندگی بسیار فعال 33 انتخاب می شود.

از رقم دریافتی می توان به میزان 10 تا 15 درصد کم کرد و در نتیجه میزان کاری لازم در غذا ها برای لاغر شدن بی خطر به دست می آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала